Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events

Trouw Nutrition

INTERNATIONAAL CONGRES

Intern event als kick off van Sales Excellence programma

Trouw Nutrition is internationaal toonaangevend op het gebied van diervoeding voor (pluim)vee. De outline voor hun Sales Excellence Program ‘From Great to Growth” stond al, toen zij onze hulp inriepen voor de verdere ontwikkeling en productie van de live kick off daarvan aan hun 150 internationale sales managers.

Vanwege de korte doorlooptijd hebben we in intensieve samenwerking met het projectteam van Trouw Nutrition het salesprogramma en de bijbehorende salesdoelstellingen vertaald naar een tweedaags event in Media Plaza. Om de inhoudsoverdracht behapbaar te houden – de lat lag hoog vanuit Trouw, ook al zijn hun medewerkers heel veel inhoud gewend- zorgden we voor voldoende afwisseling en verrassende intermezzo’s binnen dat inhoudelijke programma.

We kozen voor veel variatie in de vormen van informatieoverdracht: Pecha Kucha’s, paneldiscussies, een keynote spreker, break out sessies en een visueel verslag door een live tekenaar. Acteurs voerden on stage een coachingsgesprek zoals het niet moet, met zaalreflectie achteraf. En we ontwikkelden zelfs een geanimeerde presentatie voor de CFO! Gedurfd, maar uitermate goed ontvangen in de zaal.

Verrassende intermezzo’s kwamen onder andere uit de koker van illusionist Steve Carlin (zijn jullie bereid anders te kijken?, een heel belangrijk vertrekpunt bij zo’n verandertraject) en wrap-up cabaretier Adam Fields.

Trouw vond het gezien de inhoud belangrijk dat de host van de dag uit de eigen gelederen kwam. Omdat presenteren én de dagen in goede banen leiden echt een vak is, schakelden we daarbij de professionele hulp in van Eva Brouwer om hem voor te bereiden op de klus. Aled bleek een goede leerling. En met Britse humor sla je je overal doorheen.

Op de avond van de eerste dag verplaatste het gezelschap naar Central Studio’s voor een cocktailworkshop en een portie gezonde competitie: cocktail shaken. Goed eten, lekker drinken en heerlijke live muziek maakten deze avond sociaal ontspannen.

Al met al is het tweedaags event enorm goed gewaardeerd. Zowel door onze opdrachtgever als door deelnemers. De roll out in alle landen is in volle gang.

De samenwerking smaakt van beide zijden naar meer!

DOEL

Introductie Global Sales Excellence Program

INVULLING

Tweedaags internationaal congres met uitgebalanceerde eventflow en een feestelijk sociaal avondprogramma

Thema

From Great to Growth

Doelgroep

Salesmanagers Trouw Nutrition wereldwijd, 150 personen

RECENTe Projecten

MINISTERIE OCW - EMANCIPATIE

CAMPAGNE JOKE SMIT PRIJS (ONLINE & OFFLINE)

SHIMANO EUROPE

OPENINGSEVENEMENT

NUTRICIA EARLY LIFE NUTRITION

VISITOR EXPERIENCE