Voor de jaarlijkse Kick off van de RDW, waarin de nieuwe strategie geactiveerd moest worden, kregen we de kans het eens over een andere boeg te gooien. We ontwikkelden een gedurfd dynamisch eventformat dat recht doet aan de organisatieboodschap en tegelijkertijd activerend, persoonlijk en leuk is.
Vrij geïnspireerd op de succesvolle Top Gear-formule ontvingen we zo’n 900 gasten in Studio 21 in Hilversum. Een ruimte waar interactie, dynamiek en AV-content uitstekend mogelijk zijn. Drie verschillende presentatoren op verschillende plekken, geen stoelen of zitjes maar echte beweging van het publiek in superbrainstorms, korte inhoudelijke interviews afgewisseld met geestelijke benenstrekkers met een boodschap of humor. En natuurlijk ondersteunende filmische bijdrages op de grote schermen rondom het publiek.
Met dit concept kwam de strategie tot leven en werd onderwerp van gesprek. Het event werd volop benut voor inhoud en contact met elkaar. Het uiteindelijke doel werd bereikt: de RDW én zijn medewerkers schakelen mee in 2016!