Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events

RDW

Medewerkersdag

Op het jaarlijkse RDW Kick-off event komen alle medewerkers bijeen. Dit is het moment om de strategie en nieuwe plannen uiteen te zetten. Het is tegelijkertijd een gezellige sociale bijeenkomst. East Side maakte de drie kernwaarden van de RDW – wendbaar, dienstbaar en betrouwbaar – tastbaar als vervolg op de eerdere Kick-off waarin de langetermijnvisie werd gelanceerd. Op deze manier ontstaat een inhoudelijke lijn in dit jaarlijkse event.

Met de titel ‘RDW pakt de ruimte’ ontwikkelden we in de Midden Nederland Hallen een actief en afwisselend programma. Per onderdeel stond steeds één kernwaarde centraal:
– Hoe wendbaar is je team als je vastgeketend aan elkaar een obstakelparcours moet afleggen?
– Wat betekent dienstbaar voor Jonnie en Thérèse Boer, eigenaren van 3-sterrenrestaurant De Librije in Zwolle?
– Hoe gaan professionele bergbeklimmers om met betrouwbaarheid en vertrouwen?
– En in alle gevallen de terugkoppeling en oproep: hoe kun jij dit als RDW-medewerker toepassen in je werk en ontwikkeling?

Door variatie in de informatieoverdracht (doen, denken en kijken) zorgden we dat er voor ieder wat wils te vinden was en de kernwaarden op een luchtige manier beklijfden. De evaluatie onder de 800 medewerkers was zeer positief.

Relatie

RDW

DOEL

Tastbaar maken van kernwaarden

INVULLING

Jaarlijkse Kick-off event

Thema

RDW pakt de ruimte

Doelgroep

Medewerkers RDW, 800 personen

Vergelijkbare Projecten

RDW

Kick-off event strategie

ATHLON – DAIMLER BENZ

Townhall meeting

Fotografie: Paul Raats

Shimano Europe

Hybride event