Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events
de ter plekke gekozen side kick uit het publiek heeft het woord

Jouw bedrijfsfeest in Haarlem

Er zijn verschillende aanleidingen om een bedrijfsfeest te organiseren: wil je je personeel motiveren, verbinden, inspireren, informeren, iets samen vieren of gewoon lekker ontspannen? Of misschien wel een mix? Het maakt niet uit wat de aanleiding is. maar ons motto is: als je het doet, doe het dan goed. Tenslotte heb je niet elke dag alle medewerkers of relaties live bij elkaar. Een waardevol moment dat je optimaal kunt benutten.

Het organiseren van een bedrijfsfeest dat van a tot z klopt, is best een arbeidsintensief traject. Als je ook nog eens een creatief en verrassend programma wilt bieden, komt daar nog meer bij kijken. 

Wij, East Side uit Haarlem, kunnen je daarbij helpen.

het vink/goed teken
Voor elk budget
het vink/goed teken
Creatief
het vink/goed teken
Puntjes op de i
het vink/goed teken
Netwerk van ervaren en frisse partners
Een gezellifge borrel met zomerse vibes

Hoe gaan we te werk om jouw bedrijfsfeest tot een succes te maken?

Graag gaan we met je in gesprek, liefst live, om jou en de organisatie beter te leren kennen en te doorgronden wat jouw wensen zijn. In dat gesprek werken aan de hand van een briefingsdocument en zullen we je het hemd van het lijf vragen. 

Met al die input gaan wij aan de slag en doen we een voorstel: een creatief concept voor jouw bedrijfsfeest met een bijbehorende gedetailleerde begroting. Natuurlijk is het mogelijk daarop vervolgens te finetunen. Onze jarenlange ervaring en ons brede en diepe netwerk, niet alleen in Haarlem maar ver daarbuiten, maakt dat we snel kunnen schakelen om tot een definitief plan en offerte voor jouw bedrijfsfeest te komen.

Vervolgens kunnen we dit plan volledig voor je realiseren, uiteraard in nauwe samenwerking met jou. Ook zijn er constructies denkbaar waarin we uitsluitend deelprojecten doen. Bijvoorbeeld wel de tekst en opmaak van de uitnodiging, maar het daadwerkelijke versturen van de uitnodiging per mail via de organisatie zelf. Alle werkvormen zijn bespreekbaar. We zijn goed in demarcatie, dus zullen altijd helder en duidelijk verwoorden wie wat doet, Zodat we een soepel traject hebben en iedereen zonder stress naar het bedrijfsfeest toewerkt.

Onze projecten

Wat East Side doet is divers en altijd net even anders. Van relatie evenementen tot campagne en merkactivatie. Een aantal van onze projecten zie je hieronder.

SHIMANO EUROPE

Eindejaarsevent

MIN. OCW - KANSENGELIJKHEID

Regiodagen Passend Onderwijs

Fotografie: Marleen Schlichting

Spoorwegmuseum

Strategisch advies eventkalender

Fotografie: Julièn Tweeboom

Gemeente Amsterdam

Inspiratiebijeenkomst

Neem contact op

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • MARIELLE BEEK

    Woorden én daden voor het mooiste eindresultaat 06 531 56 300

Bekend in Haarlem en omstreken

Als evenementenbureau met meer dan 35 jaar ervaring timmeren we door heel Nederland, en af en toe daarbuiten, aan de weg. Aangezien East Side gevestigd is in Haarlem kennen we die regio extra goed. Dus is jouw bedrijf gevestigd in Haarlem of wil je jouw bedrijfsfeest in Haarlem laten plaatsvinden, dan biedt dat extra voordelen. 

Een belangrijk onderdeel van jouw bedrijfsfeest is de locatie. Natuurlijk kun je kiezen voor bekende Haarlemse eventlocaties als de Lichtfabriek, Phil, de St. Bavo kerk en Patronaat. Maar er zijn nog genoeg minder bekende pareltjes in de regio denkbaar. Aan de hand van jouw wensen en omvang van het bedrijfsfeest denken we graag mee over een passende eventlocatie.  

Met duinen en strand in de buurt en heel veel leuke overnachtingsmogelijkheden leent Haarlem zich ook goed om jouw bedrijfsfeest te verlengen van 1 avond feest tot een heel weekend! Uiteraard denken we graag met je mee over een compleet programma voor je medewerkers of relaties. En we kunnen je ontzorgen en alles voor je organiseren en regelen.

 

Is jouw kantoor of bedrijfsterrein geschikt voor een bedrijfsfeest?

Hoe leuk is het om je medewerkers of relaties in eigen huis te ontvangen?

Soms heeft een bedrijf die mogelijkheden op de eigen locatie. Denk aan een fabriekshal, een buitenterrein, een magazijn, een auditorium, een centraal plein of restaurant. Als je wilt, beoordelen we samen met jou of het haalbaar is je bedrijfsfeest hier te laten plaatsvinden. Dan spreken we alle infrastructurele en praktische zaken door die daarbij komen kijken. Zoals stroom- en waterpunten, toiletvoorzieningen, werkplek voor de cateraar, logistieke routes gasten en leveranciers, brandveiligheid (vluchtroutes, nooduitgangen) en dergelijke.

Juist op dit onderdeel heeft East Side uit Haarlem veel kennis en ervaring is in huis. We vinden het heerlijk om out of the box te denken en te zorgen dat het lukt. We adviseren je gedegen en zijn eerlijk in wat kan en wat niet. Altijd met het einddoel voor ogen: een geweldig bedrijfsfeest voor jouw organisatie!

 

Jouw bedrijfsfeest -live of online- in ervaren handen.  

East Side bestaat sinds 1988. Onze roots liggen in het oosten van Nederland, vandaar de naam. Sinds 2015 zijn we in Haarlem neergestreken. Het team is compact en ervaren. De lijnen zijn kort. Of je nu zoekt naar een partner op concept en inhoud, of liever alleen voor het productionele traject, alles kan.

Een blik in ons portfolio leert dat we veel variëteit in events bieden: van congres tot awardshow, van jubileumfeest tot eventkalender, en alles wat daar tussenin zit. Ook jouw bedrijfsfeest is in professionele handen.

Een paar leuke voorbeelden van bedrijfsfeesten die we eerder verzorgden:

  • Online bedrijfsfeest Shimano Europe: een online eindejaarsevent voor alle medewerkers van Shimano Europe. We ontwikkelden en produceerden een show met levensgroot bordspel als platform voor interactie, spel én teamgevoel met ruim 600 medewerkers
  • Bedrijfsfeest One Year One Athlon: na een Townhallmeeting met inhoud en actie ging het dak eraf in Zollverein in Essen. Maar liefst 1200 medewerkers uit heel Europa vierden samen het 1 jarig bestaan van Athlon Daimler Benz met eten, drinken, muziek en verrassend side entertainment.
  • Bedrijfsfeest relaties SuperYacht Company: de Escape in Amsterdam was het decor voor het relatiemarketing event van SuperYacht voor 750 personen. We startten met een netwerkborrel met heerlijke hapjes en drankjes. Een spetterende LED-percussie act opende het feest. Onder meer DJ Rose en haar live muzikanten en twee acrobates gaven de rest van de avond een extra ‘sparkle’ Het werd een sfeervol en energiek event met een goede balans tussen netwerken en feest.

 

Heel graag voegen we jouw bedrijfsfeest aan ons portfolio toe!