Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events
de ter plekke gekozen side kick uit het publiek heeft het woord

Personeelsfeest Haarlem

Organiseer je evenement professioneel met East Side als eventbureau vanuit Haarlem. Alles wat je nodig hebt vind je bij ons: van catering tot materialen en van beveiliging tot vergunningen.

het vink/goed teken
Voor elk budget
het vink/goed teken
Creatief
het vink/goed teken
Puntjes op de i
het vink/goed teken
Netwerk van ervaren en frisse partners
Een gezellifge borrel met zomerse vibes

Een personeelsfeest organiseren samen met East Side uit Haarlem

Een personeelsfeest organiseren kan een hele klus zijn. Er zijn veel zaken waar je rekening mee moet houden om ervoor te zorgen dat het feest een succes wordt. Belangrijk is om eerst te bepalen wat het doel van het personeelsfeest. Wil je de medewerkers bedanken, wil je ze in het zonnetje zetten? Wil je dat ze (weer) trots zijn om bij het bedrijf te werken? Wil je ze meenemen in veranderingen die komen gaan? Of is het vooral bedoeld voor een luchtig en ongedwongen samenzijn met collega’s, waarin ze elkaar ook los van werk beter kunnen leren kennen? En wil je als het team toch bij elkaar is, ook meteen aan teambuilding doen? Vaak is het een mix van deze doelstellingen. 

East Side uit Haarlem kan je helpen jouw doelstellingen te concretiseren. Van daaruit bedenken we een passend personeelsfeest dat past bij jouw bedrijf en jouw doelgroep. Vervolgens kunnen we ook zorgen dat het personeelsfeest gerealiseerd en geproduceerd wordt.

Onze projecten

Wat East Side doet is divers en altijd net even anders. Van relatie evenementen tot campagne en merkactivatie. Een aantal van onze projecten zie je hieronder.

SHIMANO EUROPE

Eindejaarsevent

MIN. OCW - KANSENGELIJKHEID

Regiodagen Passend Onderwijs

Fotografie: Marleen Schlichting

Spoorwegmuseum

Strategisch advies eventkalender

Fotografie: Julièn Tweeboom

Gemeente Amsterdam

Inspiratiebijeenkomst

Neem contact op

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • MARIELLE BEEK

    Woorden én daden voor het mooiste eindresultaat 06 531 56 300

East Side zorgt voor een personeelsfeest dat écht past bij jouw bedrijf

Hoe zorg je ervoor dat jouw personeelsfeest niet inwisselbaar is met een feest van de concurrent? Hoe zorg je ervoor dat het past bij jouw bedrijfscultuur en merkwaarden? Hoe zorg je dat het aansluit bij jouw medewerkers?

East Side uit Haarlem verdiept zich bij de start van een project altijd goed in jouw organisatie, de bedrijfscultuur, de mensen en de merkwaarden. Gecombineerd met de doelstellingen van het event, rolt er steeds een ander concept uit. Een meer formele organisatie met weinig medewerkersverloop vraagt bijvoorbeeld om een totaal ander concept voor een personeelsfeest, dan een jong en informeel bedrijf met een groot verloop.

Zijn jouw merkwaarden innovatief en prikkelend? Dan zorgen we dat jouw personeelsfeest ook aan deze waarden voldoet. In vele facetten kunnen we hier rekening mee houden. Denk aan het uitnodigingstraject, decor, catering, (side-)entertainment, activiteiten, muzikale invulling en techniek. Vaak bedenken we een overkoepelend thema dat aansluit bij jouw bedrijf en waar elke medewerker iets mee kan. 

East Side levert altijd maatwerk voor jouw personeelsfeest!

Regio Haarlem heeft veel geschikte eventlocaties voor jouw personeelsfeest

De locatie is een heel belangrijk onderdeel van jouw event. De sfeer, een verzorgde uitstraling en goede faciliteiten zijn alvast basisingrediënten van jouw personeelsfeest. De programmering (muziek, entertainment, activiteiten) en catering maken het compleet. 

Als evenementenbureau uit Haarlem met meer dan 35 jaar ervaring kennen wij de evenementenlocaties in heel Nederland. De regio Haarlem en omstreken is ons extra bekend, omdat ons kantoor ook in Haarlem gevestigd is en de meeste East Side collega’s in de regio wonen. 

Van grootschalig tot intiem, van een historische tot een super moderne omgeving, er is voor elk personeelsfeest wel een geschikte locatie in de regio Haarlem te vinden. Wij denken graag met je mee. Bovendien zijn onze connecties in de regio breed en diep en vinden we  het uitdagend en leuk om ook eens te kijken naar een bijzondere locatie die we geschikt maken voor jouw personeelsfeest.

Met de ligging nabij strand en duinen en de veelheid aan leuke hotels en andere overnachtingsplekken kunnen we ook een geheel programma voor jouw medewerkers samenstellen. Dus niet 1 avond feest, maar een heel weekend!

Samenwerken met een netwerk van ervaren leveranciers uit de eventbranche

Jouw event verdient het beste. Zowel in het voor- en natraject als tijdens het event. Om je hierbij te helpen maken wij gebruik van ons brede en diepe netwerk in de regio Apeldoorn. Want lokaal werken is duurzaam en Apeldoorn heeft gerenommeerde partijen die al jarenlang meelopen in de evenementensector. Wij hebben als eventbureau zowel nationaal als internationaal samengewerkt met deze partijen en al vele events voorzien van de juiste materialen en middelen. Denk aan topkwaliteit (audiovisuele) techniek, heerlijke catering op maat, beveiliging en meer. East Side zorgt ervoor dat de krachten van ons netwerk gebundeld worden en biedt zo altijd het beste voor jouw evenement.

Jouw bedrijf in Haarlem als eventlocatie

Soms heeft een organisatie op de eigen locatie een ruimte die geschikt is voor een personeelsfeest: een buitenterrein, een magazijn, een fabriekshal, een aula, een restaurant. Het kan van toegevoegde waarde en heel bijzonder zijn om je medewerkers juist ‘in eigen huis’ te ontvangen. Als je wilt, beoordelen we samen met jou of het haalbaar is je personeelsfeest hier te laten plaatsvinden. Wij hebben de kennis en ervaring in huis. Samen met jou spreken we alle praktische zaken door, die daarbij komen kijken, zoals logistiek buiten (gasten met auto, fiets of bus, parkeervoorzieningen), logistieke zaken binnen, elektra, (brand)beveiliging, vergunningen en we houden rekening met de dagelijkse bedrijfsvoering.  

Eerder toverden we complete fabriekshallen of magazijnen om tot evenementenplek. Bekijk bijvoorbeeld onze cases voor Remia, Teva Haarlem en VMI

Geen uitdaging is ons te gek om de perfecte locatie voor jouw personeelsfeest te creëren of te vinden.

East Side is de concept- en productiepartner voor jouw personeelsfeest

East Side timmert sinds 1988 aan de weg. Met ons team zijn de lijnen kort en is afstemmen heel gemakkelijk. We schakelen snel op inhoud en productie. We werken transparant, integer en ontzorgend. We zijn gezellig, no-nonsense en praktisch.

in de afgelopen 35 jarig organiseerde en coördineerde East Side uit Haarlem meer dan 1.500 evenementen, van personeelsfeest tot congres, van bedrijfsfestival tot jubileumevent en nog veel meer. Variërend van 50 tot 10.000 personen!

Een kleine selectie cases door de jaren heen:

  • Personeelsfeest Athlon Car Lease voor 1000 medewerkers uit heel Europa, ter ere van het 100-jarig jubileum, met het thema We Love Athlon. Een avond vol verrassing, verbinding en actie: een Europees getinte opening, innovatieve en overheerlijke catering, de We Love Athlon quiz, side activiteiten zoals botsauto’s, games en een cartoonist, en compleet muzikaal en visueel spektakel met als grote verrassing een slotoptreden van Ryan Marciano & Sunnery James. Het dak ging eraf. 
  • Personeelsfeest Remia voor 750 medewerkers en introducees, ter ere van het 95-jarig jubileum, met het thema Indian Summer. Een avond waar de collega’s even uit de waan van de dag, ongecompliceerd met elkaar konden genieten van eten, drinken, muziek en entertainment. Een Indian Summer spektakel, dat van uitnodiging tot de napret klopte. In look & feel, in eten en drinken, in muzikale programmering en side-entertainment.
  • Personeelsfeest Quint Wellington Redwood voor 90 medewerkers, een kerstfeest met het thema Bal Masqué. Een exclusief, mysterieus en feestelijk event met sit down diner en dansfeest. Een zinnenprikkelende avond, met een goede balans tussen intiem en uitbundig en aansluitend entertainment van opera tot disco. 

 

East Side uit Haarlem verzorgt met veel liefde en plezier ook jouw personeelsfeest!