Awardshows schieten als paddenstoelen uit de grond. Slim, want ze zijn een krachtige relatiemarketing tool. Bovendien stimuleren onderscheidingen en awards groei en innovatie. Amsterdam Airport Schiphol weet dat al langer.
Voor alweer de tiende keer op rij vonden donderdag 12 maart 2015 de Schiphol Consumers Awards plaats, dit keer in Crown Theater in Aalsmeer. Tijdens dit feestelijke evenement bedankte Schiphol haar business partners en zette hen in het zonnetje. Onder leiding van improvisatie cabaretgroep ‘Op Sterk Water’ ontvingen tien winnaars awards in de categorieën Guestfriendliness, Performance, Growth, Innovation, Media en Corporate Responsibility.
Wij waren voor de zevende (!) keer verantwoordelijk voor het concept en de realisatie van de awardshow. Een goede balans tussen inhoud & fun, de verhalen van potentiële winnaars mooi in beeld gebracht – in samenwerking met Carillon AV – en vriendelijke verrassingen zijn de ingrediënten voor een succesvolle activatie. Vernieuwing brengen is essentieel in een jaarlijks terugkerend event en daar zijn wij, getuige de reacties van de gasten, samen met Amsterdam Airport Schiphol in geslaagd.