Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events

SHIMANO EUROPE

Fotografie: Paul Raats

Opening nieuw hoofdkantoor

Onlangs opende Shimano Europe de deuren van haar nieuwe hoofdkantoor op de High Tech Campus in Eindhoven. Met het innovatieve karakter en de Japanse roots van Shimano in ons achterhoofd, ontwikkelden we een creatief concept voor het openingsevent.

Onder het oog van de gasten creëerde Neo-pop kunstenaar Geoffrey Wine een persoonlijk Shimano-doek. O’daiko-drummers en een Shakuhachi-fluitiste werkten in gepaste Japanse stijl toe naar de climax, de onthulling van het doek. Aansluitend volgde een sake-ceremonie, waarbij de hooggeplaatste gasten –onder meer de burgemeester van Eindhoven en ambassadeur van Japan- een vat sake braken en met elkaar een toost uitbrachten op een vruchtbare toekomst van Shimano in Eindhoven.

“Zo’n bijeenkomst met onze relaties en belangrijke gasten is voor ons een spannende aangelegenheid. Pakt het allemaal uit zoals bedacht?”, aldus Kim Edwards, Corporate Communications Manager van Shimano. “Die angst bleek geheel onterecht. Leuk, gedurfd, relaxed, écht Shimano. Dat kregen we terug van onze gasten. De productie liep op rolletjes en de details maakten het verschil. Dat viel ook onze CEO, Yozo Shimano, in positieve zin op. En dat is voor ons misschien wel het grootste compliment.”

Bekijk de aftermovie.

Relatie

Shimano

DOEL

Informeren en betrekken relaties

INVULLING

Opening nieuwe hoofdkantoor

Doelgroep

Relaties Shimano, 200 personen

Vergelijkbare Projecten

Ministerie OCW - HO&O

Lancering Strategische Agenda

SHIMANO EUROPE

Openingsevenement

NUTRICIA EARLY LIFE NUTRITION

3 openingevents