Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events

SCHIPHOL CONSUMERS

AWARDUITREIKING

Schiphol Consumers onderhoudt nauwe banden met haar business partners, retailers voor en achter de douane van Schiphol. Om hen jaarlijks te bedanken en hen in het zonnetje te zetten, zijn de Schiphol Consumers Awards (categorieën Guestfriendliness, Performance, Growth, Innovation, Media en Corporate Responsibility) in het leven geroepen. Een feestelijk evenement dat alweer voor de tiende keer op rij plaatsvond, dit keer in Crown Theater in Aalsmeer.

Voor deze jubileumeditie kozen we voor een visueel schouwspel. Van tevoren filmden we de genomineerden op locatie, in hun eigen winkel. Deze filmische interviews werden vervolgens op 4 staande LED-schermen vertoond alsof het één groot scherm was. Op het ‘moment suprême’ stonden de genomineerden naast elkaar, elk zichtbaar op een afzonderlijk scherm, en kruisten zij visueel de degens. Deze innovatieve audiovisuele technologie zorgde voor een verrassend en speels effect en een duidelijk herkenbare opbouw in de awardcyclus.

Vier heren van improvisatie cabaretgroep ‘Op Sterk Water’ presenteerden de avond op hun eigen ludieke wijze. De reacties van de winnaars op het podium vormden de basis voor een variatie aan sketches en liedjes tussendoor, elke uitvoering nieuw en origineel. Een avond met een (harde) lach!

Na de awardshow was er een walking dinner, waardoor er ruimschoots de gelegenheid was om te netwerken.

East Side tekende voor het totale event, van concept tot en met productie, en was tevens samen met Carillon AV verantwoordelijk voor het audiovisuele traject.

Relatie

Schiphol Consumers

DOEL

Business Partners bedanken en in het zonnetje zetten

INVULLING

Awardshow Schiphol Consumers

Thema

10 jaar Schiphol

Doelgroep

Business Partners Schiphol Consumers, 200 genodigden

RECENTe Projecten

SHIMANO EUROPE

OPENINGSEVENEMENT

MINISTERIE VAN OCW

CONFERENTIE STRATEGISCHE AGENDA HOGER ONDERWIJS

DANONE - NUTRICIA EARLY LIFE NUTRITION

3 OPENINGSEVENTS