Schiphol is officieel partner van TEDxAmsterdam, platform voor ‘ideas worth spreading’. Zij verzorgt voor haar eigen community jaarlijks en tegelijkertijd met TEDxAmsterdam, een eigen Side Event. East Side werd aangetrokken om dit relatie-event te voorzien van een sterke inhoudelijke lading en verrassende elementen binnen het programma. En natuurlijk om de productionele vormgeving te verzorgen.
Met onze ‘net even anders’- aanpak omarmden we het Atrium van The Base als eventlocatie. Passend bij New Power creëerden we daar een verrassende eventomgeving: een intieme parkachtige setting compleet met gras, boomzitjes en picknickkleden. Een omgeving waarin gasten konden ontsnappen aan de dagelijkse hectiek en zich vrij voelden om met nieuwe perspectieven te kijken naar de wereld om zich heen.
Onder de bezielende leiding van Sofie van den Enk trakteerden we de gasten op een line-up van 7 krachtige TED-talks, de beats van the ultimate energizer Maask en een real life visual report van Elisabeth van der Spek.
Bij de borrel was de nieuwe energie voelbaar, bij de gasten én onze opdrachtgever. Annick Oosterlee, community manager Schiphol Real Estate, liet ons daags na het event weten: “Wow! Wat heb ik genoten! Wij hebben heel veel mooie complimenten over het event in ontvangst genomen, maar een groot deel hiervan kunnen wij direct doorspelen naar jullie. Dus: SUPER BEDANKT!”
De aftermovie vind je hier.