Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events

PWC

PWC KNOWLEDGE FAIR

PwC Advisory organiseert de Knowledge Fair met als hoofddoel kennis delen tussen onderlinge collega’s over strategie, competenties, proposities en markten. Wij wilden de kracht van samenwerking en de onderlinge diversiteit laten ervaren. Inhoudelijk maar toch in een informele setting, waardoor men ongestoord en gemakkelijk met elkaar in gesprek raakt.

De aanwezigen werden uitgedaagd om persoonlijk (be authentic) en onderscheidend te zijn. De vragen hierbij waren: wat is jouw stukje in de puzzel en wat maakt jou uniek? Tijdens een plenair programma werd een battle georganiseerd. Hierbij werd veel ruimte gecreëerd voor interactie. Vervolgens werd de groep via ‘connecting embraceleds’ verdeeld in subgroepen. Elke subgroep deed mee aan verschillende brainshakes. In deze brainshakes stonden vier cases met maatschappelijk relevantie centraal. De uitkomsten werden als advies gedeeld met de betreffende maatschappelijke organisaties. Zaken, plezier en relevantie gaan goed samen!

Relatie

PwC Advisory

DOEL

Kennis delen, samenwerken, vernieuwing doorvoeren

INVULLING

Knowledge Fair

Thema

Be dinstinctive… and beat the competition

Doelgroep

Advisory medewerkers, 400 personen

RECENTe Projecten

MCCORMICK

MERKACTIVATIE

ATHLON – DAIMLER BENZ

TOWNHALL MEETING

MUSEUM VOOR COMMUNICATIE

COMM, WARENHUIS VOOR COMMUNICATIE