Het ABN World Tennis Tournament is het meest prestigieuze tennistoernooi van Nederland. Een uitgelezen mogelijkheid voor de naamgever en hoofdsponsor van dit toernooi om haar klanten, relaties en potentials te ontmoeten. We ontwierpen en realiseerden een strategische Experience Store, een echte beursactivatie, waar de bezoekers in de lijn van het event een interactieve kennismaking beleefden met de identiteit van ABN AMRO en haar diensten en producten. Iedere productgroep werd voorzien van een eigenzinnige activatiemodule waar men op een verrassende en laagdrempelige manier werd geïnformeerd.
Bezoekers konden virtuele tennispartijen spelen, bijzondere actiefoto’s maken, deelnemen aan een loyaltyprogramma én informatie inwinnen over financiële dienstverlening. Door de vormgeving, inhoud en context van de omgeving op elkaar te laten aansluiten ontstond een uitermate succesvol communicatiemedium.
Vanuit de multidisciplinaire benadering van activatie, kan East Side i.s.m. Hypsos effectieve communicatieprojecten ontwikkelen, vormgeven en produceren. De mogelijkheden voor live communicatie in de breedste zin van het woord, zijn dankzij de bundeling van deze kennis en ons activatiespecialisme maximaal benut. Zonder marge op marge met een focus op specialisme en toegevoegde waarde zodat jouw vraagstuk optimaal beantwoord wordt.