Live Communicatie & Events Live Communicatie & Events

Nieuws

100 jaar, hoe vier je dat met een inhoudelijke boodschap?

20 september 2016

Een 100 jarig bestaan, dat is een unieke mijlpaal in het bestaan van iedere organisatie. Hoe kun je recht doen aan zo’n bijzonder bedrijfsjubileum en tegelijkertijd meerdere doelgroepen bedienen en uiteenlopende doelstellingen behalen?

Athlon Car Lease bestaat in 2016 100 jaar en legde een brede briefing bij ons neer: ontwikkel een eventkalender voor onze verschillende doelgroepen: relaties en stakeholders, medewerkers en het grote publiek, laat onze core business ‘mobiliteit’ centraal staan en zet Athlon als merk nog verder op de kaart. Een brede briefing die creativiteit ruim baan geeft. Wij ontwikkelden een uitgebalanceerd programma met meerdere events en contactmomenten. Eén van de highlights: het mobiliteitscongres voor relaties. Een event waar Athlon zich profileert als inhoudelijk kennispartner op het gebied van innovatie en mobiliteit, met een keur van sterke sprekers.

Binnen dit format lanceerden we The Smart Mobility Award: start-ups pitchten op het event hun mobiliteitsidee, de winnaar verzekerde zich van Athlon’s financiële steun bij de realisatie van zijn idee. Dynamiek en mobiliteit voerden de boventoon op het centrale ontmoetingsplein. Met onder meer een testparcours met de nieuwste ‘voertuigen’, simulatoren en catering ‘on wheels’. Plenaire onderdelen en break-out sessies borgden daarnaast verdieping en inspiratie.

Folkert Ruiter, VP Marketing Athlon concludeerde achteraf: “East Side heeft met een top team een top performance neer gezet. Een dikke 10 met een griffel”.

Een filmisch verslag vind je hier.

Recent Nieuws

Social media en influencer marketing onderdeel eventcampagne

21 oktober 2019

Op naar het volgende succes voor Silvo en Ducros!

23 september 2019

Vervolg event voor Ministerie OCW

9 september 2019